فواید دارچین چیست

دارچین

دارچین از زمان قدیم مورد توجه بوده است. درخت دارچین بیشتر در چین و هندوستان می روید. دارچین جزو ادویه های خوشبو وخوش طعم محسوب می‌گردد به همین دلیل جزو ادویه های محبوب بشمار می آید. دارچین دارای طبیعت گرم و خشک می باشد.

دارچین بدلیل داشتن خواص زیاد مورد توجه علم طب سنتی قرار گرفته است. دارچین دارای خواص درمانی زیادی بوده است. دارچین سرشار از آنتی اکسیدان است. از ویژگی های دارچین می توان به موارد زیادی از جمله خاصیت ضد سرطانی، ضد التهاب و درد، کاهش قند خون، کاهش بیماری های قلبی و عروقی، کمک به درمان عفونت ها، جلوگیری از آلزایمر، بهبود گردش خون، بهبود گوارش و خوشبو کننده دهان اشاره کرد.

طبق تحقیقات جدید مصرف دارچین به همراه عسل در درمان اگزما مفید است. مصرف منظم دارچین باعث افزایش میل جنسی در مردان و زنان می‌شود.

دمنوش دارچین منبع خوبی از ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد. دمنوش دارچین دارای پتاسیم، منیزیم، روی، آهن و مس و همچنین سرشار از ویتامین B می باشد.

مصرف دارچین بصورت دمنوش و عرق دارچین با توجه به خاصیت بالا برای سلامتی شما توصیه می گردد. دمنوش دارچین با عطری خوشایند و طعمی تند بهترین راه برای آرامش و بهره مند شدن از خواص بی نظیر دارچین می باشد. دمنوش دارچین با کالری پایین و همچنین بدلیل عدم نیاز به شیرینی و قند یک دمنوش محبوب بشمار می‌آید.

 

دمنوش دارچین عالیان پلاس با استفاده از دارچین با کیفیت در شرکت داروسازی پرنیان در شرایط کاملا بهداشتی تولید و در دسترس شما عزیزان قرار گرفته است.

alian sabz
ارسال دیدگاه