همه چیز درباره ریزش مو

ریزش مو

ریزش مو مشکل حاد و نگران کنده ای نیست و با شناخت کامل از علت ریزش مو می توان براحتی درمان کرد. ریزش مو در حد طبیعی و روزانه حدود 80 تار مو نگران کننده نیست و برای سلامت مو لازم و ضرئری است. ریزش مو بیش از تعداد طبیعی نگران کننده است و باعث کم شدن تراکم و ایجاد اضطراب در فرد می شود. از علل ریزش مو می توان به کمبود ویتامین تا بیماری های داخلی اشاره کرد.

 

علل ریزش مو:

کمبود ویتامین های گروه B

کمبود مواد معدنی

مشکلات گوارش و یبوست

کم بودن پروتئین در برنامه غذایی

کم خونی ناشی از فقر آهن

کم کاری تیروئید

ژنتیک

تغییرات هورمونی

تاثیرات بارداری و آسیب های جسمی

ریزش مو

ریزش مو باعث کاهش اعتماد بنفس، خجالتی، ناراحتی و آسیب پذیری در افراد می گردد. درمان ریزش مو علاوه بر بعد زیبایی باعث بهبود روحیه فرد می گردد.

با رعایت رژیم غذایی مناسب، رساندن ویتامین و مواد مغذی، کاهش استرس و برطرف کردن مشکلات داخلی مثل کبد چرب و یا مشکل تیروئید می توان ریزش مو را درمان کرد. طب سنتی در درمان ریزش مو نسبت به طب مدرن موفق تر عمل کرده و با روش ها و معرفی گیاهان دارویی توانسته مشکل افرادی که ریزش مو دارند  را حل کند. برخی گیاهان با تامین ویتامین ها مثل جوانه گندم و سبوس و برخی با خون رسانی مثل رزماری و برخی مثل سیر، موسیر و پیاز عنصل با تامین مواد معدنی مورد نیاز توانسته اند به رفع ریزش مو کمک شایانی کنند. تحقیقات علمی نشان داده گیاهان زیادی در زمینه مشکلات مو موثر هستند و می توانند با تامین مواد مورد نیاز و برطرف کردن مشکلات داخلی ریزش مو را قطع کنند.

 

شرکت داروسازی پرنیان با تکیه بر تحقیقات علمی و تجربیات توانسته عصاره هفت بند عالیان پلاس را تولید کند تا با تحریک فولکول مو، تسکین اعصاب و تقویت پیاز مو مششکل ریزش مو را برطرف نماید.

alian sabz
ارسال دیدگاه