راهکارهای افزایش میل جنسی در زنان

رابطه جنسی رکن مهم زندگی زناشویی است. هر گونه مشکل جنسی باعث ناراحتی، تنش و عواقب جبران ناپذیری می شود. کمبود میل جنسی باعث می شود تا رابطه جنسی یا صورت نگیرد یا کیفیت خوبی نداشته باشد از این رو درمان میل جنسی در بانوان از اهمیت بالایی برخوردار است.

خشکی واژن، کم و یا زیاد شدن هورمون های زنانه، استرس، افسردگی، درگیری ذهنی، ظاهر بدنی بد، اعتماد بنفس پایین، عدم رضایت از رابطه جنسی و همچنین سبک زندگی غلط مانند عدم فعالیت فیزیکی، چاقی، استعمال دخانیات و مصرف الکل باعث کاهش میل جنسی می شود.

عدم رضایت از رابطه جنسی باعث کم شدن دفعات رابطه و در نهایت عدم تمایل به رابطه را بدنبال خواهد داشت.

از علایم کم شدن میل جنسی در بانوان می توان به شروع نکردن رابطه، لذت نبردن و تحریک نشدن اشاره کرد. میل جنسی بانوان تحت تاثیر دوران بارداری، شیردهی و یايسگی ممکن است کاهش یابد. بانوان می توانند با آزمایش خون و معاینات لگن از علل کاهش میل جنسی خود مطلع شوند.

در صورت کاهش میل جنسی باید سریعا راه درمان مناسب انتخاب شود تا تبعات بعدی دامن گیر بانوان و به طبع خانواده نشود.

 

مواردی که باعث افزایش میل جنسی بانوان می شود عبارتند از:

غذاهای حاوی کلاژن مانند گوشت مرغ، سفیده تخم مرغ، توت، سیر و مرکبات و…

غذاهای گوشتی

غذاهای دریایی (با ترشح هورمون جنسی)

غذاهای حاوی سروتونین (اسفناج، شیر و عسل)

دمنوش های گیاهی (گیاهان زیادی بر تمایلات جنسی بانوان موثر هستند)

سیب (با افزایش جریان خون رسانی)

زعفران  (خون رسانی و گرم شدن رحم)

آجیل، شکلات تلخ، ادویه ها، جین سینگ و…

صحبت کردن در مورد این مشکلات ممکن است برای زنان دشوار باشد از طرفی استفاده از قرص های موقت و پرخطر هم راه مناسبی برای درمان نیست از این رو بیشتر بانوان به طب سنتی و مصرف گیاهان دارویی که عوارضی هم بدنبال ندارد روی می آورند. برای همین امر شرکت داروسازی پرنیان یک محصول عالی و ترکیبی از گیاهان و ادویه های بومی و وارداتی را در اختیار شما عزیزان قرار داده است. پک تقویت قوای جنسی بانوان عالیان پلاس زیر نظر پزشک و کارشناسان طب سنتی تهیه و فراوری می شود تا مشکلات بانوان را رفع نماید.

پک تقویت قوای جنسی بانوان عالیان پلاس شامل عصاره کهام و لاوند برای افزایش میل جنسی و تقویت اعصاب و همچنین شامل دمنوش کانگو و به لیمو برای رفع سردی جنسی، محرک جنسی و آرام بخش می باشد که در کنار هم و مصرف توام مشکلات شما را برطرف می کند.

alian sabz
ارسال دیدگاه